filters
state:
Show
city:
Show
Lazboy - Durable Fabrics with Proven Performance is false advertising
Lazboy - Durable Fabrics with Proven Performance is false advertising
Purchased La Z Boy couch in 2015 along with $119 Guardian Protection Plan. After 2 years, “performance” fabric on couch cushions has worn so thin from sitting on it there are holes starting to develop. Contacted Guardian twice, apparently customer service is not a...
Read more
2.2
I liked
  • 26 year old la z boy recliner
#1116908
Lazboy - Lazyboy recliner quality
Lazboy - Lazyboy recliner quality
Lazboy - Lazyboy recliner quality
We purchased a new La-Z-Boy recliner a little less than 2 years ago and paid $900 for it, figured for that price it would be of decent quality. WRONG!! What a piece of crap. It’s nothing but material stretched over cheap plywood and has zero padding on the interior of...
Read more
magspop
magspop

So I got my final reply from Lazyboy. My recliner is not defective and is built the way it’s supposed to be. Just the reply that I expected. It’s a cheap built chair with no p...

magspop
magspop

I tried to add to my review but it won't let me for whatever reason. But I was going to add that we also purchased an extra 5 year warranty. That just *** me off that much mor...

#1109660
Lazboy - Extremely poor La-z-boy customer service
Lazboy - Extremely poor La-z-boy customer service
Lazboy - Extremely poor La-z-boy customer service
Lazboy - Extremely poor La-z-boy customer service
We purchased two chairs ($1500 each) at the Frisco TX store - 8294 TX-121, Frisco, TX 75034. There was poor workmanship in sewing the fabric darts on the arms leaving fabric sticking out rather than being tucked under to leave a smooth seam. The headrests were also not...
Read more
Anonymous
23502

Oh that just looks awful.

LaZBoy
LaZBoy
Lazboy Verified Representative

Hello there,Thanks for taking the time to contact us about your two chairs. We apologize for your frustration regarding the sewing on the arms, and the headrests not having en...

3.5
I didn't like
  • Do not stand by their product
  • Failure to honor warranty issues
#1108012
Lazboy - Simple Review #1490739653
Lazboy - Simple Review #1490739653
1/2

Lazy Boy Review

Lazboy
#1026796
1.3
Details
Leather is flaking off where the natural cracks are. They send their own leather specialist out who writes a *** report saying it's normal for leather to do that . When she was saying to my face that she doesn't know why it was happening.
Comment
Show
Customer service
Product or Service Quality
Staff
Lazboy - Simple Review #1476143723
1/1

Lazboy Recliner Review

Lazboy
#934398
1.7
Details
Leather peeling after 1-1/2 years on a1200 dollar reclina-rocker
Comment
Show
Advertised vs Delivered
Customer service
Delivery Service
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Product or Service Quality
Reliability
Staff
Style and Design
Value for money
Warranty
Website
Lazboy - Simple Review #1461805257
Lazboy - Simple Review #1461805257
1/2

Lazboy Recliner Review

Lazboy
#837484
2.1
Details
Terrible leather recliner worn and seam on one arm tearing
Comment
Show
Advertised vs Delivered
Customer service
Delivery Service
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Product or Service Quality
Reliability
Staff
Style and Design
Value for money
Warranty
Website
Lazboy - Simple Review #1405377550
1/1

Couch Review

Lazboy
#510224
our couch completely fell apart in 4 years and they won't help at all - not even a deal on a new one. BRUTAL!!!
Comment
Show
Lazboy - Arm pad depressed after 2 years.
We bought a Lazyboy sofa & 2 swivel chairs in May of 2015. We loved them till we noticed that the foam in the arm rest of one of the chairs developed a deep indentation, like the foam just disintegrated. The foam was obviously defective. We are retired with no small...
Read more
LaZBoy
LaZBoy
Lazboy Verified Representative

Hello,Thanks for taking the time to contact us about your swivel chairs. We apologize for your frustration regarding the foam in the arm disintegratingOur team would love the ...

4.2
I liked
  • Fine until now
#1103975
Lazboy - Poor Warranty and Customer service
Lazboy - Poor Warranty and Customer service
Lazboy - Poor Warranty and Customer service
9-1-17 Below are previous posts.....As a recap, had an expensive LazyBoy Recliner breaking....Got a hold of them 24 July 2017....Unsatisfied, go to store purchased where the two managers their were stellar....Got me setup just to have customer care make an appt. for...
Read more
LaZBoy
LaZBoy
Lazboy Verified Representative

Hello,Thanks for taking the time to contact us about your recliners. We apologize for your dissatisfaction regarding the service you've received. Our team would love the oppor...

2.2
I didn't like
  • Customer service results
  • Worst service of any company ever encountered in 60 years
#1096792
Lazboy - Poor quality
Lazboy - Poor quality
Lazboy - Poor quality
We purchased to recliners which cost us close to $4000. One of the chair arms has raw material showing, one leg is crooked and after only 2 weeks of very occasional use there is already a permanent crease in the front of both chairs. I wish we had read reviews before...
Read more
LaZBoy
LaZBoy
Lazboy Verified Representative

Hello,Thanks for taking the time to contact us about your chairs. We apologize for your dissatisfaction regarding the crease, chair arm and the crooked leg.Our team would love...

1.9
I didn't like
  • Poor quality and being rushed by sales people
#1077405
Lazboy - 3 Lancer back failures in less than 3 years
Lazboy - 3 Lancer back failures in less than 3 years
Lazboy - 3 Lancer back failures in less than 3 years
In less than 3 years the back on my motorized Lancer rocker recliner has had the back frame fail, 3 times now. By fail, I mean the frame has broken at glued joints on the left side. This failure has caused the joints on the right side to open up. The frame rails are...
Read more
LaZBoy
LaZBoy
Lazboy Verified Representative

Hi there,Thanks for taking the time to contact us about your Lancer recliner. We're so sorry for your dissatisfaction regarding the frame piece breaking and for your frustrati...

Lazboy - Extended warranty waste of $$$$$
Lazboy - Extended warranty waste of $$$$$
Well make sure not to waste your money on the extended warranty. And the butt of the chair will sink a few months after the 3 years owning it so you will have to fix it yourself. All the money you spend to have quality furniture and you don't get it. And you call them...
Read more
LaZBoy
LaZBoy
Lazboy Verified Representative

Hi there,Thanks for taking the time to contact us about your chair. We're so sorry for your dissatisfaction regarding the cushion flattening. Our team would love the opportuni...

1.5
#1069236
Lazboy - Leather between seats felt like paper, and cracked in less than 2 years
I bought a Lazboy recliner sofa, whole grain leather, in July of 2015. the leather between the cushions has felt paper like and weird since day one, but I just did not pay much attention to it, thinking Lazboy quality is trustworthy. but a week ago, I noticed that...
Read more
christinewang
christinewang

As I promised, I will update honestly as this issue progress.The technician came out to check out the defect yesterday. He filed a report to independent LaZBoy franchise. from...

christinewang
christinewang

Update on my process. Yes I can not change the fact that 'miscommunication' has happened that I bought a part vinyl and part leather sofa thought it was all top grain leather ...

1.9
I didn't like
  • Defective leather on sofa seats
#1048033

Featured

Lazboy - Discolored Leather
Lazboy - Discolored Leather
2 Expensive Lazy Boy Recliners, paid approximately $2,300.00 in April 2016, this is what they look like 1 Year Later. Advising my Parents to contact Better Business Bureau to file a Complaint.... Called where they purchased and Owner:Mr. Brown was very rude to my...
Read more
LaZBoy
LaZBoy
Lazboy Verified Representative

Hello,Thanks for reaching out to us about your parent's furniture. We're so sorry for your frustration regarding the leather, and for the service they've received. Our team wo...

1.0
#1046523