filters
state:
Show
city:
Show
category:
Show
product:
Show
I placed an order with Lazy Boy in December 2016 for a sectional recliner and chair. Two week later they called and told me that the fabric I picked was discontinued. I chose a new fabric and they gave me a delivery estimate of mid February. I called the store on February 4, 2017 and they told me it would now be mid March before I received the sofa. I was told the chair and tables were in the warehouse but they were waiting on the sofa. They...
Read more
1.0
I didn't like
  • Estimated delivery time
  • Attitude
#1002713
Took 1 hour for the payment to be completed in the store. Was told it was a computer issue. Received a call later stating they overcharged me by $30.00. Was told at that time my delivery would be Saturday of same week. When I called for a delivery window I was told I wasn't scheduled until the following Saturday. Sure hope the quality of this recliner is worth the money I spent and the aggravation.
Read more
#1002607
This is a flaw in the leather which appeared in an area that isn't even in a normal wear area on the seat back. The rest of the chair is in good condition. We have always had La Z Boy furniture in iur home and still have a La Z Boy hideabed that is nearly 30 years old but is in very good condition. We are getting ready to replace the sofa just to update our living room but will not be buying La Z Boy due to the way we have been treated. we will...
Read more
LaZBoy

LaZBoy Hi There,
Thanks for reaching out to us about the flaw in the leather on your chair. Our team would love to further investigate.
Please send an email to socialsupport@la...

2.9
I liked
  • Good delivery service
  • Extremely dissappointed
  • Choices of fabrics and style
I didn't like
  • Kentwood mi franchise customer service
  • Bad experience
#1002321

Lazboy Recliner Review

#994509
1.5
What sales promised didn't happen. Damaged furniture that we are having a hard time getting repaired. 3rd part delivery service damaged it evidently and when we reported it, called customer abuse
Comment
Show

Short Review for January 17, 2017, pc_bad_quality

#992382
The leather has peeled off 3 times Lazy Boy will not assume any responsibility
Comment
Show

Lazboy Briggs Rocker Recliner Review

#986894
Spring sticking out of back , newer chair , , very uncomfortable
Comment
Show

Lazboy Sofa Review

#981696
Talked into a more expensive sofa with the promise of it being best for my back problems. It wasn't, it was hard as a rock and caused more pain.
Comment
Show
I have also figured out why I've been living a *** for two years. Hives,red hot rashes on hands and arms and backs of legs and the back of my head. Doctors were stumped as to what was wrong. Health store soaps laundry and hand soap and alergy pills by the case lot. After reading some posts I did my own test like one person did. I never put gloves on to move the reclinerand broke out all over after just moving it. Day two of sitting on a camping...
Read more
LaZBoy

LaZBoy Hello,
Thanks for reaching out to us about your furniture. Our team would love to further investigate.
Please send an email to socialsupport@la-z-boy.com with your name...

3.0
#1002177
In September 2016 we ordered/purchased two couches, a chair, side table and ottoman from the La-Z-Boy store in Springfield, IL. When the furniture came in, they said there was a problem with the ottoman (two small spots in the leather) and that we could keep it while a replacement was manufactured as it would be another eight weeks before the new one would be ready. When the new ottoman was delivered, it had (in our opinion) an even bigger and...
Read more
LaZBoy

LaZBoy Hi there,
Thanks for reaching out to us about your ottoman. We're so sorry for your frustration regarding the service you've received.
Our team would love to further in...

1.8
I didn't like
  • Low quality construction
  • Service was abysmal
  • Did not care about customer
#1000973
I purchased a lazy boy recliner a year ago, and was very happy with it. I wanted to purchase another one, and visited two lazy boy stores. The chairs were not the same quality. They were no where near as firm. Upon questioning the salesperson, I was told that my chair was stuffed with memory foam. To get the same quality, I would have to pay an additional $150, bringing the cost to $900. You can buy a Lane or any other recliner for $400. Lazy...
Read more
LaZBoy

LaZBoy Hello,
Thanks for reaching out to us about your recent shopping experience. We're so sorry for your frustration.
Our team would love to further investigate. Please send...

3.7
#1000663
we have an electric lazyboy chair and the general occupant really likes it as a piece of comfortable furniture. However, is there any way we can turn down the blue light in the remote? It is so bright it lights up the room at night. We are always being told that blue light is really bad for the brain and sleep, so this level of light seems to be a contradiction. Any advice would be great. Thanks Juliet Clarke I am not sure why there have to be...
Read more
LaZBoy

LaZBoy Hello,
Thanks for reaching out to us about your chair! The blue back-light on the handwand stays lit as a function of the recliner.
It will turn off if the chair is unpl...

#998632
I bought furniture two years ago, and the quality of the furniture is really poor and I paid more money for it. I will put pictures on here to show you the quality of the furniture that was taken just two months after I purchased it. What's even worse is how angel and Alice spoke with me about trying to help me get my furniture repaired. The only thing she could do is just recite the warranty guidelines. Whatever happened to the day when...
Read more
LaZBoy

LaZBoy Hello,
Thanks for taking the time to contact us about your furniture. We're so sorry for your frustration regarding the service you've received from your local retailer.

1.5
#997851
Sofa and chair are both less than five years old. When we purchased our La-Z-Boy, we were told it was 100% real leather. I do not see a real quality la-z-boy in these pictures (see attached facebook website). Started peeling after the one year warranty expired. Peeling and total garbage for something costing $3,000. https://www.facebook.com/La-z-boy-problem-923417027778023/?ref=br_rs Contacted La-Z-Boy and the material was discontinued and they...
Read more
Anonymous

Anonymous We have 2 recliners that did the same thing. when we told the sales people about they all acted like they had never heard of such a thing. Not a fan.

LaZBoy

LaZBoy Hi there,
Thanks for taking the time to contact us about your sofa and chair. We apologize for your frustration regarding the leather, and for your dissatisfaction regardin...

1.0
I didn't like
  • Poor quality product
I had a LB recliner I bought in the early '90's. The padding and fabric was finally so destroyed a few years ago that I decided to replace it even though the mechanism worked perfectly. Because the original had been so good I did not adequately examine the entire new $5000 worth living room set I bought because hey..."It's Lazy Boy...its bomb-proof right?...good quality American-made furniture" WRONG!!--Not anymore. It's value engineered...
Read more
LaZBoy

LaZBoy Hello,
Thank you for taking the time to contact us about your recliner and table. We're sorry for your dissatisfaction regarding the frame of the recliner, and for the shel...

1.8
I didn't like
  • Bad experience
#995636