filters
state:
Show
city:
Show
category:
Show
product:
Show
We've have our power leather lazy boy recliner for 24 months. I noticed today that it is peeling where the head touches the recliner. When we bought the recliner, we had purchased a warranty and extended service. Total was $1,542.38. So I was not worried. So I checked...
Read more
Anonymous
Mike Easley

Same experience

LaZBoy
LaZBoy
Lazboy Verified Representative

Hello,Thanks for reaching out to us about the leather peeling on your recliner.Our team would love to further investigate. Please send an email to socialsupport@la-z-boy.com w...

1.0
#1018446
Ey > I am writing this letter because I am totally disappointed with the couch we purchased and the people we have dealt with during this transaction. On 2/4/17 we went into LazyBoy on Rickey Street in Salem to possibly purchasing a couch. They did not have the color I...
Read more
LaZBoy
LaZBoy
Lazboy Verified Representative

Hello,Thanks for reaching out to us about your sofa. We apologize for your frustration regarding the service you've received. Our team would love to further investigate. Pleas...

2.0
I liked
  • I liked the couch very much
I didn't like
  • Too
  • But he
  • Service man was pretty nice
#1018403
Lazboy - Review in Furniture and Decor category
Still haven't heard back from company. They said they had to look further into the complaint.
Read more
janjanster75
janjanster75

They told me that the leather material is obsolete!!! They will do nothing about it. Gave me the address is a company to fix it at my cost. Will never buy another La-Z-Boy!...

LaZBoy
LaZBoy
Lazboy Verified Representative

Hello,Thanks for reaching out to us about your furniture. We're so sorry for your frustration. Our team would love to further investigate. Please send an email to socialsuppor...

2.0
#1017014

Short Review for January 17, 2017, Pc_bad_quality

#992382
The leather has peeled off 3 times Lazy Boy will not assume any responsibility
Comment Be first to start a discussion
Show

Lazboy Briggs Rocker Recliner Review

#986894
Spring sticking out of back , newer chair , , very uncomfortable
Comment Be first to start a discussion
Show

Lazboy Sofa Review

#981696
Talked into a more expensive sofa with the promise of it being best for my back problems. It wasn't, it was hard as a rock and caused more pain.
Comment Be first to start a discussion
Show

Lazboy Recliner Review

#977562
Lazy out recliner is very expensive JUNK!
Comment Be first to start a discussion
Show
Lazboy Manhattan Leather Sofa Review
Lazboy Manhattan Leather Sofa Review
Lazboy Manhattan Leather Sofa Review
Lazboy Manhattan Leather Sofa Review
Lazboy Manhattan Leather Sofa Review
I purched a leather Manhattan reclining sofa back in 2013 from a store called SCS over in Scotland. In early 2015 the leather stated to peel thankfully I took out leathercare but it did not cover leather peeling? Any way they did change the leather it took them 7-8...
Read more
LaZBoy
LaZBoy
Lazboy Verified Representative

Hi there,Thanks for reaching out to us about your sofa purchased in the UK. We apologize for your frustration regarding the leather. Our team would love to further investigate...

Anonymous
Anonymous

Junk it and move on.

I have had the same happen to my sofa it cost me £1800 I also purched the leatherguard that cost me £120 this was back in July 2013 by 2014 the sofa started to peel and they also told me it was bodily fluids it was like paint. They exchanged the whole left part of the...
Read more
LaZBoy
LaZBoy
Lazboy Verified Representative

Hi there,Thanks for reaching out to us about your sofa purchased in the UK. We apologize for your frustration regarding the leather. Our team would love to further investigate...

#1015839
I have a renew recliner that is about 4 years old and the fabric is already worn through in several spots. The chair was barely sat in the first year we had it. I went to our local La-z-Boy store and was told the chair was not covered under warranty but they would...
Read more
LaZBoy
LaZBoy
Lazboy Verified Representative

Hello,Thanks for reaching out to us about your recliner. We apologize for your frustration regarding the renew fabric wearing through. Our team would love to further investiga...

2.3
#1014716
When they say "lifetime warranty" you want to believe that....the truth is its a VERY limited lifetime warranty!!! We purchased a power reclining sofa and chair last year. I didn't catch the "your cushions are only guaranteed for 1 year" due to a surgery. They waived...
Read more
LaZBoy
LaZBoy
Lazboy Verified Representative

Hi there,Thanks for reaching out to us about your power reclining sofa and chair. We apologize for your frustration regarding the warranty. Our team would love to further inve...

2.8
I liked
  • Floor model
I didn't like
  • Customer support
#1013657
On 12-12-16, I ordered 2 recliners ($1600 each). On 12-17-16, I was called and told that I would have to pick out a new pattern. On January 24, the chairs were delivered. One of the chairs arrived with a broken leg. I did not accept it. I was told that the store would...
Read more
2.4
I didn't like
  • Zero customer service
#1012590
I was promised I would receive my furniture today but not to my surprise not coming.today. What a joke! My furniture has been sitting in the warehouse for well over a week. The Naples store on Tamiani Blvd are unprofessional to say the least. My time frame originally...
Read more
LaZBoy
LaZBoy
Lazboy Verified Representative

Hi there,Thanks for reaching out to us about your furniture. Our team would love to further investigate. Please send an email to socialsupport@la-z-boy.com with your name, add...

LadyScot
LadyScot

So, you bought $5000 worth of furniture, only paid $4000, and were surprised you still owed $1000? And you can't understand why you have not gotten your items yet?

1.0
#1012188
My Husband and I are Seniors , we wanted a sofa & Loveseat that we wouldn't have to replace in a year or two . We had to Finance ( on a fixed income , as most seniors are). We bought on July 4th , 2016, It has been 3 months since we noticed the Padding on the Font Top...
Read more
LaZBoy
LaZBoy
Lazboy Verified Representative

Hello,Thanks for reaching out to us about your sofa and loveseat. We're so sorry for your frustration regarding the padding.Our team would love to further investigate. Please ...

1.8
#1011566